HTML

Utolsó kommentek

  • cipo000: Jó kis szösszenet, jó zenével :) Amúgy a felvonulásokkal, csak annyi a probléma, hogy a kitűzött c... (2011.07.21. 02:08) Nem a nem a nem, hanem a nem
  • 0k-: annyit talán számít, h egy idő után nem lehet majd normálisan vitatkozni a dolgokról, de legalábbi... (2011.03.12. 09:50) Vicc
  • 0k-: és a politikusok ezt a szófacsart nagyon szeretik csinálni, én gusztustalannak tartom. megszorítás... (2011.03.12. 09:37) Vicc
  • 0k-: na, örülök srácok! eddig egyik posztomra sem jött ennyi komment. persze nem meglepő, h izgalmasabb... (2011.03.12. 09:28) Vicc
  • fraki: @mavo: "nem." Akkor buzizz egyet a parlamentben, és nézd meg, mi történik :) De egyébként... "a... (2011.03.12. 08:35) Vicc
  • Utolsó 20

Címkék

3d (1) 56 (1) adatbázis (3) ajánló (22) aleksandar zograf (1) amorf ördögök (1) animáció (11) arc (3) árt (29) bada dada (1) barbár (3) bertrand russell (1) bienálé (1) bigyó (3) bipod (1) biztonság (2) blu (1) britney spears (1) cakephp (2) chip (1) cigi (1) címke (5) colourlovers (1) daily monster (1) development (6) dmh (1) don hertzfeldt (1) downloadr (1) edith piaf (1) én (2) english (3) feladvány (1) film (7) flash (4) fotó (12) game (1) games (1) gil scott heron (1) google (1) hálózat (1) halu falu (1) henri barbusse (1) hiba.cc (1) hiphop (3) hírdetés (2) hoodwink.d (1) hunglish (1) idézet (6) információ (4) játék (7) játékok (1) john cage (1) kabala (1) kaparós (1) kép (12) képregény (6) kísérlet (4) klip (8) koincidencia (2) koncert (2) könyv (5) közhely (10) kulcstartó (1) lét (51) linkfelhő (1) linux (1) lol (10) lookalike (8) március 15 (1) marinaomi (1) martin jondo (1) matek (1) máv (1) mc hammer (1) mém (2) metanet (1) mix (5) mkkp (1) mobil (3) mp3 (5) n (1) nem (1) ninja (2) nyeremény (1) október 23 (1) one self (1) online (1) onyx (1) oscar (2) pajor tamás (1) php (1) plakát (3) plusminus design (1) pol (8) polaroid (1) pua (1) reggae (2) régi (3) retorika (2) scott mccloud (1) semmi (1) sickratman (1) sketchup (1) slate (1) smallcarrot (1) sol (1) space invaders (2) stencil atya (1) szem (5) szín (2) színház (2) télapó (1) ubuntu (1) ünnep (6) valentin (1) vers (8) verseny (2) vicc (1) video (30) web20 (2) webkamera (1) weblapszemle (3) wifi (1) windows network (1) wondercon 2007 (1) zene (28) zuboly (1)

Ezt olvasom

You Are Never Alone

2007.11.03. 17:12 0k-


And frankly there is nothing so unusual about being a jewish cowboy

Cowboy
I'm a cowboy

On a trail to nowhere all I have is a horse
Even he who could lead if he broke free of this curse
All I got memories they aren't even mine
In the drag when wails till the song has gone away

At night I look to the stars
Well they say got it from me
At night I look to the stars
They say got it from me

Cowboy
I'm a cowboy

As I ride just a road the journey of my life
Through the world with no love
I stop and wonder why
As I come to a town and lay my saddle down
Then I turn want some peace
But there's nowhere to be found

What time are we rollin free
At night I look to the stars
That's when I heard a voice scream to me
You are never alone
At night I look to the stars
Well they say got it from me

This is straight from the horses mouth
We are buried treasure
Rag of bones travelled on gravelled
Car battled on drugged for ever ever

This is straight from the horses mouth
We are buried treasure
Rag of bones travelled on gravelled
Car battled on drugged for ever ever

Bounty on my head spurs on your feet
We are out of towners the county
Gives us grief
Eyen our horses we gallop at light speed
New sherif from town
I still fit the descriptions
Till they stressen me doin like ashtrays
What they clever maintain
Cos am chosen like hyrogrific inscriptions
To be decoded by those who ain't frozen

Cowboy
Im a cowboy

Now theres no tomorrow
Only yesterday
To live in the past
Is to ride your life away

I can feel in my bones
I will die all alone
Back down to the ground
Of the siege brush wait for me

What time are we rollin free
At night I look to the stars
Thats when I heard someone scream to me
You are on your own
At night I look to the stars
Well they say got it from me

Cowboy
You are never alone
Im a cowboy

Szólj hozzá!

Címkék: zene video vers klip

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemszar.blog.hu/api/trackback/id/tr34217180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása